Blog

Dobro došli na mesto gde počinje PROMENA!

Da li mogu da vežbam tokom ciklusa?

Trening tokom ciklusa?

Jedno od čestih pitanja koje žene postavljaju trenerima je: Da li mogu da vežbam tokom ciklusa? Odlično je što se žene osećaju slobodno da postavljaju

Anticelulit i relaks masaža

Anticelulit i relaks masaža

Iskoristi prednosti trostruke Power Plate masaže.Anticelulit i relaks masaža sa:– Pulse pro masažerima – na Power Plate spravi– uz vibracione rolere. Prednosti: Cena tretmana: 15€

Sve o kafi i kofeinu

Kofein: čemu služi i koliko ga ima u kafi

Kofein je prirodni stimulans koji se može pronaći u zrnima kafe, zrnima kakaa i listovima čaja. Njegova upotreba u medicinske svrhe traje već hiljadama godina,

Ovaj tekst pruža sveobuhvatne informacije o Power Plate treningu. Razjašnjenja zabluda, saznaćete pravu svrhu ove sprave i kako funkcioniše Power Plate, uz odgovore na najčešća pitanja.

Šta je, kako radi i čemu služi Power Plate

Ovaj tekst pruža sveobuhvatne informacije o Power Plate treningu. Razjašnjenja zabluda, saznaćete pravu svrhu ove sprave i kako funkcioniše Power Plate, uz odgovore na najčešća

Zašto žene ne mogu postati preterano mišićave od treninga snage

Trening snage za žene

Mit: Trening snage će žene učiniti previše mišićavim i krupnim. Istina je da većina žena ne može postati preterano mišićava jer nemaju dovoljno testosterona, hormona

Power Plate trening na Vračaru

Duplo bolji trening

U današnje vreme, sve je veći broj ljudi koji žele da poboljšaju svoj izgled i zdravlje, ali nedostatak vremena otežava postizanje tih ciljeva.Međutim, postoji jedan

Fitnes mitovi, pitanja i odgovori

Fitnes mitovi

Fitnes mitovi su pogrešna uverenja koja se često ponavljaju, ali nemaju naučnu osnovu. To su često neistinite tvrdnje koje se šire putem raznih izvora informacija

Da li je upala pokazatelj dobrog treninga?

Upala mišića posle treninga

Mišićna upala je lokalni bol koji se javlja u treniranim mišićima kao posledica mišićnog oštećenja (mikrotrauma) tokom treninga. Kada izlažemo mišiće određenim trening procesima, oni

Ugljeni hidrati i mršavljenje

Ugljeni hidrati

Da li su baš svi ugljeni hidrati loši ili ima i dobrih?
Ugljeni hidrati se dele na tri kategorije:
1. prosti (šećeri)
2. složeni (skrobasti)
3. složeni (vlaknasti)

Merenje masti, vode, misicne mase, kostiju, metabolizma

Merenje telesnog sastava

Naša analiza telesnog sastava pruža detaljne i napreciznije informacije o telesnom sastavu.
Nikada više nećete biti u nedoumici oko telesnog sastava, da li imate „teške kosti“ ili zadržavate vodu…

Protein

Proteini

Proteini u zavisnosti od svoje građe, provode čitav niz različitih aktivnosti unutar organizma. Prvi i osnovni zadatak proteina je njihova neophodnost u procesu rasta i

Veza između znojenja i mršavljenja

Veza između znojenja i mršavljenja

„Što se više znojiš na treningu, više ćeš kalorija sagoreti.“ Mit ili istina? Majica je natopljena posle treninga? To ne znači da ste potrošili više

Trening za gluteus, Power Plate

Vežba za gluteus na Power Plate-u

Za koji deo tela je vežba, kako se izvodi? Vežba pre svega angažuje mišiće zadnjice (gluteus) i zadnje lože (biceps femuris). Izvođenje: Može se raditi