Vežba za zadnjicu na Power Plate-u

Za koji deo tela je vežba, kako se izvodi?

Vežba pre svega angažuje mišiće zadnjice (gluteus) i zadnje lože (biceps femuris).

Izvođenje:

Može se raditi na različite načine, ali najpoznatija je kada se radi na sajlama (na Power Plate Pro6) ili u klečećem stavu kada se zabacuje noga na gore iz kuka. Najbitnije kod izvođenja ove vežbe je da se radi iz kuka, da se radi bez naglih pokreta i da se oseti mišić.

Vežbe se uglavnom izvode na visokim amplitudama (HIGH), osim ako nije u pitanju zagrevanje koje se izvodi na niskim amplutudama (LOW). Broj vibracija (Hz) u sekundi je u opsegu od 30-40, vreme vežbe je od 30-45 sekundi.

Prednosti izvođenja ove vežbe na Power Plate-u

Samo održavanje ovog položaja (statička kontrakcija) na Power Plate-u aktivira mišiće pomenute regije znatno više nego izvođenjem iste vežbe u parteru. Ova vežba može da se izvodi i uz pokret (dinamična kontrakcija), ili kombinacijom statičkih i dinamičnih kontrakcija, što čini vežbu još efikasnijom.

Navešćemo samo neke od benefita ove vežbe na Power Plate spravi:

-Svake pantalone će bolje da Vam stoje

-Pojačava atletske sposobnosti

-Pobošljava držanje

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Najnoviji tekstovi:

Proteini

Proteini u zavisnosti od svoje građe, provode čitav niz različitih aktivnosti unutar organizma. Prvi i osnovni zadatak proteina je njihova neophodnost u procesu rasta i

Less size

Spremi se da uživaš u svojoj promeni! Les sajz  je jedinstven program naših Power Plate trenera, razvijen nakon više od 10 godina iskustva u treningu rekreativaca i

Veza između znojenja i mršavljenja

„Što se više znojiš na treningu, više ćeš kalorija sagoreti.“ Mit ili istina? Majica je natopljena posle treninga? To ne znači da si  potrošio više