Trening snage za žene

Zašto žene ne mogu postati preterano mišićave od treninga snage

Mit: Trening snage će žene učiniti previše mišićavim i krupnim.

Istina je da većina žena ne može postati preterano mišićava jer nemaju dovoljno testosterona, hormona koji je ključan za izgradnju velikih mišića. Umesto toga, trening snage će vam pomoći da izgradite lepše i definisanije mišiće, što može poboljšati vaš izgled i zdravlje.

Žene koje su se godinama plašile da će postati previše u mišićave ako se posvete treningu snage, mogu odahnuti. Mit da će trening snage učiniti žene previše mišićavim i krupnim definitivno je odbačen.

Većina žena želi da izgledaju fit i zdravo, a trening snage im može pomoći u tome. Trening snage će izgraditi lepše i definisanije mišiće, poboljšati njihov izgled, zdravlje i povećati njihovu snagu, što će im pomoći u svakodnevnim aktivnostima.

Osim toga, trening snage može pomoći u sprečavanju bolesti srca, regulisati nivo šećera u krvi i smanjiti rizik od osteoporoze.

Stoga, umesto da se plašite treninga snage, žene bi trebale da ga uključe u svoj režim vežbanja i da budu uporne. Iako će se rezultati vremenom pojaviti, trud će se definitivno isplatiti. Žene će se osećati bolje u svojoj koži, izgledati zdravije i osećati se jače.

Da li su tegovi jedini način za trening snage?


Ne, postoji mnogo drugih načina za trening snage. To može uključivati vežbe sa sopstvenom težinom, korišćenje elastičnih traka i drugih rekvizita. Pravi primer takvog treninga je Power Plate trening sa dodacima ali bez tegova.

Da li će mi trening snage pomoći da izgubim težinu?


Iako trening snage neće direktno uticati na gubitak kilograma tokom samog treninga, on će vam pomoći da ojačate mišiće a time ubrzate metabolizam i izgubite više masnog tkiva, što će vam pomoći da postignete željeni izgled.

Da li je trening snage dobar za starije osobe?


Da, trening snage je dobar za starije osobe jer pomaže u održavanju mišićne mase i jačanju kostiju, što može smanjiti rizik od padova i preloma. Međutim, uvek se savetuje konsultacija sa lekarom pre početka bilo kakvog vežbanja.

Zašto je mit o preterano mišićavom izgledu pogrešan?

Kao što smo već spomenuli, većina žena nema dovoljno testosterona da bi postala preterano mišićava. Testosteron je hormon koji se uglavnom proizvodi u muškom telu, a koji je potreban za izgradnju velikih mišića. Žene imaju znatno manje testosterona u telu, što znači da nemaju isti potencijal za izgradnju mišića kao muškarci.

Osim toga, čak i ako ste žena koja ima visok nivo testosterona, trening snage neće automatski dovesti do preterano mišićavog izgleda. Da biste postali mišićavi, potrebno je da vežbate sa teškim tegovima, velikim brojem serija i ponavljanja i konzumirate velike količine hrane. To je proces koji zahteva mnogo truda i predanosti i neće se dogoditi slučajno.

Zaključak

Trening snage može imati brojne pozitivne efekte na vaše telo, uključujući jačanje mišića, poboljšanje metabolizma, smanjenje rizika od povreda i poboljšanje zdravlja kostiju. Kada radite vežbe snage, stimulišete svoje mišiće da postanu jači.
Još jednom, ovo ne znači da ćete postati preterano mišićavi, već da ćete dobiti lepo oblikovano telo.

Trening snage takođe može poboljšati vaš metabolizam. Kada ojačate mišiće, vaše telo će trošiti više kalorija tokom dana, čak i kada ne vežbate. To znači da ćete sagorevati više kalorija i lakše održavati zdravu težinu.

Još jedna prednost treninga snage je smanjenje rizika od povreda. Kada vežbate sa tegovima, jačate svoje mišiće i kosti, što može smanjiti rizik od povreda. Takođe, vežbanje snage može pomoći u poboljšanju vaše ravnoteže i koordinacije, što može smanjiti rizik od padova i drugih povreda.

Želite li da ubrzate svoj napredak?

Upoznajte se sa Power Plate treningom snage i otkrijte kako tehnologija može da vam pomogne da postignete svoje ciljeve brže i efikasnije nego ikada pre.

Power Plate trening nudi niz drugih koristi:
dovodi do maksimalnog poboljšanja cirkulacije, koju nije moguće postići klasičnim treninzima.
Takođe, ovaj trening poboljšava vašu ravnotežu, metabolizam, fleksibilnost i koordinaciju, može pomoći u smanjenju bolova u leđima i zglobovima, a čak može biti i od koristi u rehabilitaciji nakon povrede.

Sve o Power Plate-u

5 2 glasovi
Glasanje za članke
guest
3 Komentari
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Milena
Milena
8 meseci pre

Zdravo:)
Da li umesto tegova mogu da vežbam sa elestičnim trakama? Jer trening uglavnom radim u parku ili kod kuće?

Milena
Milena
8 meseci pre
Odgovor za  Nikola Sindjelic

Hvala 🙂 🙂

Najnoviji tekstovi:

Duplo bolji trening

U današnje vreme, sve je veći broj ljudi koji žele da poboljšaju svoj izgled i zdravlje, ali nedostatak vremena otežava postizanje tih ciljeva.Međutim, postoji jedan