Less size

Less size

Spremi se da uživaš u svojoj promeni!

Les sajz  je jedinstven program naših Power Plate trenera, razvijen nakon više od 10 godina iskustva u treningu rekreativaca i kondicionoj pripremi sportista.

Les sajz program je namenjen svima koji žele da smanje procenat masnog tkiva i da istovremeno učvrste mišiće.

Osnova Les sajz programa je intervalni kardio trening na trenažerima uz dodatno angažovanje trbušnih i mišića gornjeg dela.

Program se sastoji od kombinacije intervala srednje visokog intenziteta i intervala manjeg intenziteta ali nešto većeg obima.

Intervalima visokog intenziteta znatno utičemo na ubrzanje tvog metabolizma i on ostaje visok čak 24 sata nakon vežbanja, dok vežbama manjeg inteziteta postižemo da se kao izvor energije za rad koriste masti koje se mobilišu direktno iz masnih naslaga, koje i predstavljuju „problem“.

Vežbe tj. intervali visokog inteziteta se izvode na trenažerima koji angažuju sve veće mišićne grupe.

Kao apsolutno najbolji trenažer za tu namenu se pokazao Octane lateral X, koji pored angažovanja mišića ruku, ramena i leđa ima još 3 velike prednosti u odnosu na ostale trenažere:

– 72% veća aktivacija gluteusa i zadnje lože u odnosu na klasičan kardio trening

– 30% bolja aktivacija odvodioca i privodioca u zglobu kuka (abduktora i aduktora)

– 23% veća potrošnja kalorija u odnosu na klasičan kardio trening

Vežbe manjeg inteziteta se izvode na Technogym cross trenažeru i na trakama za trčanje.

Kako izgleda dolazak na prvi Less size trening?

Pre početka treninga vršimo merenje i analizu tvog telesnog sastava.

Bitno je da pre merenja ne jedeš ništa barem 3 sata i 1 sat ne unosiš nikakvu tečnost, u suprotnom dobijeni rezultat metaboličkog stanja tela se može značajno razlikovati od realnog-

Merenje i analiza podrazumeva da ćemo dobiti rezultate koji nam pokazuju tvoje stanje kod procenta masti, procenta mišićne mase, koštane mase i vode, nivo visceralnih masti, indeks telesne mase, analiza odnosa skeletne mase mišića i masti, fitnes indeks, merenje biološke starosti, stopa bazalnog metabolizma. Zatim zajednički pravimo plan, određujemo početni intezitet i obim treninga, uz preporučen dnevni unos kalorija i preporučeni plan ishrane.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Najnoviji tekstovi:

Proteini

Proteini u zavisnosti od svoje građe, provode čitav niz različitih aktivnosti unutar organizma. Prvi i osnovni zadatak proteina je njihova neophodnost u procesu rasta i

Less size

Spremi se da uživaš u svojoj promeni! Les sajz  je jedinstven program naših Power Plate trenera, razvijen nakon više od 10 godina iskustva u treningu rekreativaca i

Veza između znojenja i mršavljenja

„Što se više znojiš na treningu, više ćeš kalorija sagoreti.“ Mit ili istina? Majica je natopljena posle treninga? To ne znači da si  potrošio više